مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 11:002021-01-10سياسي

رتبه هشتم اردبیل در خودکشی نگران کننده است/لزوم شناسایی دلایل خودکشی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: افزایش وقوع خودکشی به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی در استان و قرارگیری اردبیل در رتبه هشتم نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ندایی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل در محل سالن شهید رجایی استانداری با بیان اینکه راهکارهای مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی باید توسط کارشناسان و دستگاه های اجرایی ذیربط شناسایی و عملیاتی شود اظهار کرد: رتبه هشتم خودکشی در کنار سایر آسیب های اجتماعی نگران کننده است و باید برای کاهش آمار خودکشی در استان اردبیل برنامه ریزی های دقیقی انجام شود.

وی شناسایی دلایل خودکشی را مهم تر از جمع آوری آمار و اعداد دانست و گفت: آنچه که برای متولیان برنامه ریزی و کاهش آسیب های اجتماعی مهم است علل و عوامل وقوع آسیب های اجتماعی است تا با توجه به دلایل موجود برنامه ریزی های عملیاتی نیز تدوین و اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با انتقاد از عدم همکاری بین دستگاهی در ارائه آمار وقوع آسیب های اجتماعی همچون خودکشی افزود: ارائه اطلاعات شخصی افراد آسیب دیده بیشتر مورد توجه نیست و منع قانونی دستگاه های اجرایی قابل قبول است اما ارائه آماری که بتوان از روی آن برنامه ریزی کرد لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه هشتم اردبیل در خودکشی نگران کننده است/لزوم شناسایی دلایل خودکشی

رتبه هشتم اردبیل در خودکشی نگران کننده است/لزوم شناسایی دلایل خودکشی