مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 11:052021-01-10سياسي

نقد مستند قمار ساخته سید مهدی دزفولی- مانیفست آزادی بیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند قمار پیش از هر چیز، اثر جدیدی در ادامه دومینوی تخریب اکبر هاشمی رفسنجانی است که از زمان مرگ وی به راه افتاده و تعداد آثار مشابه با داعیه افشاگری اشتباهات و رویکرد غلط این سیاست مدار ایرانی معاصر، - مستند قمار به کارگردانی سید مهدی دزفولی به بررسی رابطه پنهان ایران و آمریکا در مذاکرات مک فارلین می پردازد و رابطه با آمریکا را در سال های پس از پیروزی انقلاب مورد واکاوی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند قمار پیش از هر چیز، اثر جدیدی در ادامه دومینوی تخریب اکبر هاشمی رفسنجانی است که از زمان مرگ وی به راه افتاده و تعداد آثار مشابه با داعیه افشاگری اشتباهات و رویکرد غلط این سیاست مدار ایرانی معاصر، کم کم دورقمی می شود.

مستند به ماجرای موسوم به مک فارلین اختصاص دارد که طی آن ایران و آمریکا در کوران جنگ، به مبادله سلاح پرداخته اند و البته به دلیل شرایط موجود، این مراودات به طور غیرعلنی و عمدتا باواسطه انجام شده است.

در نخستین دقایق قمار ، مستند ساز با موضع پژوهشگرانه اش وارد می شود و ضمن صرف کردن افعال متعدد با ضمیر اول شخص مفرد، از علاقه خود به علوم سیاسی و تحصیل در این رشته سخن می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد مستند قمار ساخته سید مهدی دزفولی- مانیفست آزادی بیان

نقد مستند قمار ساخته سید مهدی دزفولی- مانیفست آزادی بیان