مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 11:052021-01-10بين الملل

لایحه بودجه به پارلمان بازگردانیده می شود/ دخالت آمریکا


نماینده پارلمان عراق از رویکرد نمایندگان برای بازگردانیدن بودجه به دولت عراق با هدف انجام اصلاحاتی در آن به علت دخالت آمریکا در تهیه آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، عالیه نصیف نماینده پارلمان عراق از رویکرد نمایندگان برای بازگردانیدن بودجه به دولت عراق با هدف انجام اصلاحاتی در آن به علت دخالت آمریکا در تهیه آن خبر داد.

وی افزود: حرف و حدیثهایی درباره دخالت آمریکا درتهیه بودجه عراق وجود دارد و اصرار بر اجرایی شدن آن وجود دارد.

نصیف همچنین تاکید کرد: علاوه بر آن تلاشهایی از سوی برخی طرفها برای تصویب بودجه با هدف تضمین توافقات مشکوک با اقلیم کردستان عراق، جریان دارد.

این نماینده پارلمان عراق بیان کرد: اقلیم کردستان عراق خواهان گرفتن پول و بودجه از دولت مرکزی بدون اینکه نفت و درآمدحاصل از گذرگاهها را به بغداد تحویل بدهد.

این در حالی است که روز یکم دیماه در سایه تداوم اعتراض ها در برخی شهرها به تصمیم دولت عراق برای کاهش ارزش دینار در برابر دلار و درج آن در لایحه بودجه سال 2021 میلادی، هیات وزیران عراق این لایحه را برای ارجاع به پارلمان تصویب کرده بود.

این درحالی است که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق همواره، از سیاست اقتصادی خود دفاع کرده و گفته است که اقتصاد عراق نیاز به یک جراحی برای پیشبرد اصلاحات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه به پارلمان بازگردانیده می شود/ دخالت آمریکا

لایحه بودجه به پارلمان بازگردانیده می شود/ دخالت آمریکا