مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 11:052021-01-10اقتصادي

تعرفه عوارض شهرداری سال آینده افزایش نمی یابد


تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری در سال آینده افزایش نمی یابد و در کنار آن از مردم تقاضا داریم همچون گذشته با پرداخت به موقع عوارض و همکاری و همیاری خود، - ایسنا/همدان شهردار شیرین سو گفت: تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری در سال آینده افزایش نمی یابد و در کنار آن از مردم تقاضا داریم همچون گذشته با پرداخت به موقع عوارض و همکاری و همیاری خود، ما را در خدمات رسانی هرچه بهتر یاری کنند.

سیدمصطفی موسوی در جمع خبرنگاران، با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه افزود: به علت وجود تحریم های ظالمانه و غیرقانونی و نیز شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش درآمدهای مردم و نیز مختل شدن چرخه اقتصادی شده، تعرفه سال 1400 شهرداری افزایشی نخواهد داشت و شرایط اقتصادی خانواده ها در آن لحاظ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به دلایل گفته شده و دستورات اکید استاندار همدان برای همراهی و مساعدت قانونی مسئولان با مردم، پس از تأیید لایحه توسط مراجع ذی صلاح، سال آینده در اکثر آیتم های تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری افزایش نخواهیم داد.

موسوی در ادامه با اشاره به لزوم اتمام پروژه های عمرانی در سطح شهر مطرح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در شهرداری شیرین سو و بودجه پیش بینی شده تا پایان دوره مسئولیت شهرداری همه پروژه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه عوارض شهرداری سال آینده افزایش نمی یابد

تعرفه عوارض شهرداری سال آینده افزایش نمی یابد