مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 11:152021-01-10سياسي

ایلام ، جزء استان های آخر در شیوع مواد مخدر است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه ایلام، استان 27 کشور در شیوع مواد مخدر است، گفت : مسائل آسیب دیدگان از مواد مخدر را باید ریشه ای حل کرد - دکتر محمد نوذری روز یکشنبه 21 دیماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام با عنوان این مطلب که ایلام استان 27 کشور در زمینه شیوع مواد مخدر است، گفت: نرخ شیوع اعتیاد در کشور 5،7 درصد است که این آمار در این استان 1،9 درصد است.

وی گفت : پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به یک ارگان و نهاد مربوط نیست و همه جامعه باید خود را در این امر مسوول بدانند و در این راستا در جامعه ایجاد حساسیت شود.

نوذری با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی افزود: طرح یاریگران زندگی از جمله طرح ها و برنامه های پیشگیری از اعتیاد برای کاهش تقاضای مواد مخدر است که می تواند تلاش های شورای مبارزه با مواد مخدر استان را به هدف نزدیک کند.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود در قالب اجرای طرح یاریگران زندگی از توان دستگاه های دولتی، خصوصی، سازمان های مردم نهاد، خیران و هر کسی که توانایی دارد برای حفظ سلامت و درمان و حمایت اجتماعی افراد در معرض خطر استفاده شود.

معاون استاندار با عنوان این مطلب که مسائل آسیب دیدگان از مواد مخدر را بایست ریشه ای حل کرد، گفت: افراد آسیب دیده و گرفتار در بند اعتیاد باید ابتدا پاک و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام ، جزء استان های آخر در شیوع مواد مخدر است

ایلام ، جزء استان های آخر در شیوع مواد مخدر است