مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 11:252021-01-10پزشكي

انجام 180 تست کرونا در پایانه مرزی میرجاوه از اتباع پاکستانی


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه سیستان وبلوچستان با بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه بدلیل تردد مسافر و خودروهای ترانزیت همواره یکی از نقاط حائز اهمیت جهت حفظ سلامتی مردم بوده است افزود: - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه سیستان وبلوچستان با بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه بدلیل تردد مسافر و خودروهای ترانزیت همواره یکی از نقاط حائز اهمیت جهت حفظ سلامتی مردم بوده است افزود: از ابتدای دی ماه و در دو هفته اخیر بیش از 180 رپید تست کووید در نقطه صفر مرزی از اتباع پاکستانی گرفته شده است که 3مورد مثبت از بین آنها شناسایی شد و بیماران به پاکستان بازگردانده شدند.

دکتر احمدی مقدم در گفت وگو با ایسنا افزود: همکاران پر تلاش ما در واحد مراقبت بهداشتی مرزی میل 72 طی سالیان متمادی همواره با اجرای نظام مراقبت سندرومیک بیماریها بعنوان مرزبانان سلامت کشور ارائه خدمت می نمایند.

وی ادامه داد: با شروع پاندمی کووید 19 و به تبع آن اهمیت مراقبت های بهداشتی مرزی، برنامه های ویژه ای جهت حفظ وحراست از سلامتی میهن عزیزمان در این نقطه اجرایی شده است.

وی خاطر نشان ساخت: پس از بازگشایی رسمی مرز مسافری جهت گروه های خاص ، علاوه بر برنامه های روتین واکسیناسیون پولیو و نظام مراقبت سندرومیک، تهیه رپید تست کووید بصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 180 تست کرونا در پایانه مرزی میرجاوه از اتباع پاکستانی

انجام 180 تست کرونا در پایانه مرزی میرجاوه از اتباع پاکستانی