مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:202021-01-10پزشكي

3 شهرستان همدان در وضعیت آبی کرونایی و بقیه زرد هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: با اقدامات انجام شده توانستیم شیوع کروناویروس را در استان مدیریت کنیم و هشت ماه اجازه ندهیم استان وضعیت قرمز را تجربه کند.

- دکتر رشید حیدری مقدم ظهر یکشنبه 21 دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه در اطلاع رسانی اخبار مربوط به کروناویروس، هیچ کدام از رسانه های استان با دانشگاه علوم پزشکی غیرهمسو نبوده و همکاران ما نیز از ابتدا به صورت شفاف اطلاع رسانی های لازم را انجام دادند.

حیدری مقدم با بیان اینکه ما در حوزه بهداشت و درمان دنبال تعالی هستیم، تصریح کرد:در ایام شیوع کروناویروس تمام تلاشمان را انجام دادیم تا به سمت جلو حرکت کنیم.

هیچ کدام از همکاران ما کم کاری انجام ندادند و ما با همکاری استاندار و شورای تأمین توانستیم با تمام تلاش کارها را مدیریت می کنیم و هشت ماه قرمز نشدن استان نتیجه این مدیریت بود اما متأسفانه در پیکی که کل کشور را دچار بحران کرد، ما هم وضعیت قرمز را در استان تجربه کردیم.

وی ادامه داد: در پیک اول به صورت میانگین روزانه 400 نفر، در پیک دوم 600 تا 620 نفر و در پیک سوم 1200 نفر در بیمارستان های استان بستری بودند همچنین میانگین آمار فوت ناشی از کروناویروس در پیک اول 4 نفر، پیک دوم 8 نفر و پیک سوم 15 نفر در استان بود که این آمار نشان می دهد این بیماری در هر موج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهرستان همدان در وضعیت آبی کرونایی و بقیه زرد هستند

3 شهرستان همدان در وضعیت آبی کرونایی و بقیه زرد هستند