مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:252021-01-10اقتصادي

واگذاری پساب تصفیه خانه های فاضلاب به شهرداری تهران


واگذاری پساب تصفیه خانه های فاضلاب شهر تهران برای تامین آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز و بوستان های شهری به مناطق شهرداری از سال 1400 آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مینا رفعتی، مدیر دفتر تجهیزات و منابع مالی شرکت فاضلاب تهران با اعلام این خبر گفت: این اقدام در چارچوب عملیاتی شدن تفاهم نامه جامع سازوکار تامین پایدار آب فضای سبز تهران میان وزارت نیرو و شهرداری تهران انجام خواهد شد که علاوه بر جبران مخاطرات ناشی از کاهش بارندگی، اثر بسیار زیادی در حفاظت از ذخایر آب زیرزمینی دارد.

وی ادامه داد: نخستین نشست کارگروه کارشناسی تفاهم نامه با مشارکت نمایندگان شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شرکت فاضلاب تهران تشکیل شد و در فاز اول، مراحل واگذاری پساب تصفیه خانه های فاضلاب به شهرداری بر اساس مدل های اقتصادی و مالی در دستور کار قرار گرفت.

این تصفیه خانه ها شامل تصفیه خانه های جنوب تهران، غرب تهران (فیروز بهرام)، شهرک شهید محلاتی، زرگنده، صاحبقرانیه، قیطریه، اکباتان و شهرک غرب است.

به گفته مدیر دفتر تجهیزات و منابع مالی شرکت فاضلاب تهران، در صورتی که تعرفه پساب در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تایید شود و در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسد، از سال 1400 امکان جایگزینی دست کم 40 میلیون متر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پساب تصفیه خانه های فاضلاب به شهرداری تهران

واگذاری پساب تصفیه خانه های فاضلاب به شهرداری تهران