مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:302021-01-10سياسي

راه اندازی رشته «الهیات پزشکی»


الهیات پزشکی باید با رویکرد ملی و فراملی در دستور کار باشد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مصوبات شورای اخلاق پزشکی، راه اندازی رشته الهیات پزشکی را ضمن ارائه برنامه مدون خواستار شد و تاکید کرد: این رشته به عنوان رشته ای چندوجهی می تواند به عنوان ترجمانی علمی و منظم برای پیشرفت دانشگاه راهگشا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در دومین جلسه شورای اخلاق پزشکی دانشگاه ضمن یادآوری رشادت های جامعه پزشکی و مدافعان جان برکف سلامت خصوصا در دوران همه گیری کرونا، گفت: ایثارگری های جامعه خدوم پزشکی هرگز از یاد و خاطره مردم پاک نخواهد شد.

وی توجه به اخلاق پزشکی را مسئله استراتژیک دانشگاه معرفی کرد و اظهار امیدواری کرد که نقش محوری اخلاق به صور کلی و جزیی با برگزاری این جلسات در دانشگاه تبیین شود.

دکتر زالی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به عنوان دانشگاهی پیشرو و برای اولین بار رشته الهیات پزشکی را در متن دانشگاه ترسیم خواهد کرد، گفت: الهیات پزشکی باید با رویکرد ملی و فراملی در دستور کار باشد.

رییس دانشگاه با اشاره به این که تمامی درسنامه های رشته الهیات پزشکی تدوین شده، ضرورت به هنگام سازی برنامه های علمی این رشته را دربستر فضای مجازی خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته «الهیات پزشکی»

راه اندازی رشته «الهیات پزشکی»