مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:552021-01-10بين الملل

آمریکا در واقع حشد شعبی را نشانه گرفته است


یکی از رهبران مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن محکوم کردن تحریم رییس سازمان حشد شعبی از سوی آمریکا، گفت: این تصمیم اصولا سازمان حشد شعبی و نقش آن در حفظ زمین و آبرو و مقدسات را هدف قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، شیخ جلال الدین الصغیر از رهبران مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: از تصمیم ظالمانه وزارت خزانه داری آمریکا علیه برادر فاضل و گرامی فالح الفیاض رییس سازمان حشد شعبی عراق و تحریم وی شگفت زده نشدیم.

وی افزود: استکبار با این قبیل اقدامات به نادیده گرفتن حاکمیت عراق و دخالت در امور داخلی آن ادامه می دهد و می کوشد که خود را قیم عراق دیکته کند.

الصغیر تاکید کرد: این تصمیم اصولاً سازمان حشد شعبی و نقش آن در حفظ زمین و آبرو و مقدسات را هدف قرار می دهد همان حشد شعبی که داعش به عنوان ساخته آمریکا را نابود کرد.

به ویژه که خود ترامپ اذعان کرد که آمریکا داعش را ایجاد کرده است.

وی گفت: راهکار این موضوع، اجرایی کردن مصوبه پارلمان عراق که میلیونها عراقی حامی آن هستند و پایان دادن به حضور نظامی آمریکا در عراق و نیز همبستگی عراقیها در برابر توطئه هایی است که عراق عزیز ما را هدف قرار داده است.

این عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق بیان کرد: در عین حال که این اقدام ظالمانه را محکوم می کنیم از دولت جدید آمریکا می خواهیم که سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در واقع حشد شعبی را نشانه گرفته است

آمریکا در واقع حشد شعبی را نشانه گرفته است