مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 13:202021-01-10اقتصادي

آخرین وضعیت آلودگی پتروشیمی ایلام/ وعده مسئولان برای حل مشکل


در حالی طی چند روز اخیر آلودگی در پتروشیمی ایلام باعث مشکلاتی برای مردم شهرستان چوار در نزدیکی از پروژه شده، امروز مسئولان پتروشیمی ایلام از حل این مشکل تا پایان سال خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی روزهای اخیر آلودگی پتروشیمی ایلام باعث مشکلات زیادی مردم شهرستان چوار و دیگر مناطق در نزدیکی این پروژه شده بود که امروز در نشستی مسئولان پتروشیمی از حل ایم معضل تا پایان سال خبر دادند.

رییس مجتمع پتروشیمی ایلام امروز یکشنبه در نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا که در فرمانداری چوار برگزار شد، گفت: دود ناشی از سوختن گاز اتیلن پتروشیمی ایلام مقطعی است و به تدریج کاهش پیدا می کند.

آرش خزایی با بیان اینکه دغدغه پرسنل پتروشیمی ایلام حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی است، افزود: کارکنان و خانواده های کارکنان نیز در این منطقه زندگی می کنند و مدیران پتروشیمی حتی یک لحظه از محیط زیست غافل نبوده اند.

وی با بیان اینکه در سال 97 پتروشیمی ایلام موفق به دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور شده است، افزود: در سال 98 نیز اخطاریه سازمان محیط زیست مبنی بر آلایندگی پتروشیمی ایلام دریافت نشده است.

خزایی ادامه داد: فلرینگ پتروشیمی ایلام به تدریج روند کاهشی را شاهد خواهد بود و با نرمال سازی و تثبیت شرایط راه اندازی الفین، تا پایان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آلودگی پتروشیمی ایلام/ وعده مسئولان برای حل مشکل

آخرین وضعیت آلودگی پتروشیمی ایلام/ وعده مسئولان برای حل مشکل