مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 13:302021-01-10سياسي

سردار کارگر:مردم پیروز اصلی دفاع مقدس هستند


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نشستی صمیمی با معاون صدا و مدیران رادیو از اهتمام ویژه و عملکرد معاونت صدای رسانه ملی در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در این دیدار که صبح روز یکشنبه 21 دی ماه برگزار شد، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، علی اصغر جعفری معاون بنیاد و مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار هاشمی دانا مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ مجید جوشقانی معاون روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیران شبکه های رادیویی حضور داشتند.

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در ابتدای این دیدار با قدردانی از حضور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همراهان ایشان، آمادگی معاونت صدای رسانه ملی را برای همکاری در راستای ارزش های دفاع مقدس اعلام کرد.

علی بخشی زاده با اشاره به آیه 11 سوره مائده گفت: خداوند در قرآن می فرماید: ای اهل ایمان، یاد آرید نعمت خدا را بر خود آن گاه که گروهی همّت گماشتند که بر شما دست یازند و خدا دست (ستم) آنها را از شما کوتاه نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر:مردم پیروز اصلی دفاع مقدس هستند

سردار کارگر:مردم پیروز اصلی دفاع مقدس هستند