مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 14:052021-01-10پزشكي

بستری 9898 بیمار مبتلا به کرونا در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از بستری 9 هزار و 898 بیمار مبتلا به کرونا در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در کنترل بیماری کرونا در استان اظهار کرد: رسانه به عنوان ابزار قدرتمند می تواند نقش مثبت و منفی در جهان داشته باشد اما خوشبختانه با شیوع کرونا این قشر هم پای کادر بهداشت و درمان سعی در آگاهی و اطلاع رسانی و کنترل بیماری داشته اند.

وی با بیان اینکه ادعایی نداریم در حوزه بهداشت و درمان مشکلی وجود ندارد و باید به تعالی برسیم گفت: در این راستا تمام تلاش ما حرکت رو به جلو بوده و هیچ یک از همکاران نیز در ارائه خدمات کم کاری نداشته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید به اینکه با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم مدیریت خوبی داشته باشیم و خوشبختانه هشت ماه وضعیت قرمز را در استان مشاهده نکردیم افزود: مدیریت استان، عوامل بهداشت و درمان، مردم و مسوولان دست به دست هم دادند تا این مهم را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه سه پیک کرونا را شاهد بودیم که در پیک اول تعداد افراد بستری در بیمارستان ها به 400 نفر رسید و در پیک دوم به 600 نفر و در پیک سوم به یک هزار و 200 نفر نزدیک شد عنوان کرد: در پیک اول روزانه چهار نفر، پیک دوم روزانه هشت نفر و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 9898 بیمار مبتلا به کرونا در همدان

بستری 9898 بیمار مبتلا به کرونا در همدان