مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 14:352021-01-10سياسي

تصویب کلیات طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس در کمیسیون آموزش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: - اعضای کمیسیون آموزش مجلس در نشست امروز (یکشنبه) این کمیسیون با کلیات طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: اعضای کمیسیون در این جلسه مصوبه ای را در رابطه با انتظام بخشی به شرکـت های دولتی داشتند.

وی افزود: براساس این مصوبه تهیه صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه (غیر تلفیقی) برای شرکت های اصلی و مادر تخصصی با ساز و کار این بند الزامی است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: همچنین طبق این مصوبه هرگونه فعالیت خارج از وظایف مندرج در اساسنامه و اهداف تعیین شده ممنوع است.

در صورت تخلف از این بند علاوه بر پیگرد قانونی متخلفین، منابع حاصل از اینگونه فعالیت ها باید به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طبق مصوبه امروز اتخاذ تصمیم مجامع عمومی نسبت به صورت های مالی سالیانه و گزارش تطبیق عملکرد با بودجه، بدون استماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس در کمیسیون آموزش

تصویب کلیات طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس در کمیسیون آموزش