مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:052021-01-10بين الملل

نامه 50 دیپلمات سابق به بایدن: آمریکا فوری به برجام بازگردد


پنجاه تن از دپیلمات های پیشین و کارشناسان امور منطقه و جهان در نامه ای خطاب به رییس جمهور منتخب آمریکا نوشتند، آمریکا باید تحریم ها علیه ایران را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،جمعی از دیپلمات های سابق و کارشناسان امور هسته ای و منطقه ای با ارسال نامه ای به جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا با تاکید بر شکست سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ بر ایران، خواستار بازگشت فوری آمریکا به برجام و پایبندی به آن شدند.

*اعتراف به شکست فشار حداکثری علیه ایران در بخشی از این نامه که نام افراد معروفی چون پیتر جنکینز سفیر اسبق انگلیس در آژانس بین المللی انرژی اتمی، مارک فیتز پاتریک مقام اسبق آمریکا، جان لمیبرت دیپلمات پیشین آمریکا در ایران، گری سیک از مقامات دولت جیمی کارتر رییس جمهور اسبق آمریکا و استفان والت تحلیگر معروف امور بین الملل و شماری دیگر از کارشناسان امور منطقه و جهان مشاهده می شود آمده است، ما حمایت کامل خود را از تعهد جو بایدن به کنار گذاشتن سیاست شکست خورده دولت ترامپ در قبال ایران و فشار حداکثری علیه این کشور و بازگرداندن آمریکا به برجام را اعلام می کنیم.

در بخش دیگر این نامه آمده است، رویکر دولت ترامپ شکست خورده و اکنون شما (بایدن) وظیفه جبران سیاست های آسیب زای ترامپ را برعهده دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 50 دیپلمات سابق به بایدن: آمریکا فوری به برجام بازگردد

نامه 50 دیپلمات سابق به بایدن: آمریکا فوری به برجام بازگردد