مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:352021-01-10سياسي

14 هزار بیمار خاص در مازندران نیازمند فرآورده های خونی هستند


مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اینکه سازمان انتقال خون هنوز جایگاه اصلی خود را تبیین نکرده است، گفت: 48 مرکز درمانی از خدمات انتقال خون مازندران بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان بابل، ذوالفقار تقوی شامگاه امروز در جلسه هم اندیشی تشکیل مجمع سلامت پایگاه انتقال خون مازندران در راستای گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم مهندس طیبی بنیانگذار پایگاه انتقال خون بابل، اظهار کرد: سلامت بالاترین نعمت و خدمت در حوزه سلامت با ارزشترین خدمت است.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل که ایده تشکیل مجمع خیران سلامت پایگاه انتقال خون مازندران را در راستای خدمت به مردم عنوان و سبب استارت این امر خیر شد، افزود: جامعه فعلی بیش از گذشته نیازمند فعالیت خیران سلامت در پایگاه های انتقال خون است و در شرایط کنونی مظلومیت پایگاه های انتقال خون بیشتر درک می شود و هنوز جایگاه اصلی خود را تبیین نکرده است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اینکه خون اخذ شده از مردم تبدیل به داروهای نایابی می شود که اگر از خارج وارد می شد متحمل هزینه هنگفتی بودیم، تصریح کرد: 48 مرکز درمانی مازندران که هشت مرکز درمانی در بابل فعالیت دارد از خدمات پایگاه های انتقال خون مازندران در خدمت به بیماران بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار بیمار خاص در مازندران نیازمند فرآورده های خونی هستند

14 هزار بیمار خاص در مازندران نیازمند فرآورده های خونی هستند