مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:402021-01-10بين الملل

جزییات مهمترین حوادث دریایی سالهای اخیر از زبان ​فرمانده نیروی دریایی سپاه


فرمانده نیروی دریایی سپاه در یک برنامه تلویزیونی با موضوع «بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس در سالگرد بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا» حضور یافت و جزییاتی از چند حادثه مهم از جمله سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف یک کشتی کره ای را مطرح کرد.

- فرمانده نیروی دریایی سپاه در یک برنامه تلویزیونی با موضوع بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس در سالگرد بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا حضور یافت و جزییاتی از چند حادثه مهم از جمله سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف یک کشتی کره ای را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: خلیج فارس در امنیت کامل است و اگر این امنیت را نیرویی بخواهد به هم بزند، فرامنطقه ای ها هستند.

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در برنامه تلویزیونی جهان آرا با موضوع بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس در سالگرد بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا حضور یافت.

دریادار تنگسیری در این برنامه در پاسخ به سوالی در خصوص امنیت خلیج فارس و تحولات منطقه آمریکا، اظهار داشت: خلیج فارس در امنیت کامل است و اگر این امنیت را نیرویی بخواهد به هم بزند، فرامنطقه ای ها هستند که از جاهای دور به خانه ما در خلیج فارس آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مهمترین حوادث دریایی سالهای اخیر از زبان ​فرمانده نیروی دریایی سپاه

جزییات مهمترین حوادث دریایی سالهای اخیر از زبان ​فرمانده نیروی دریایی سپاه