مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:452021-01-10سياسي

تشکیل کارگروه های تخصصی ذیل شورای تأمین مسکن قم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تشکیل کارگروه های تخصصی به عنوان زیرمجموعه های شورای تأمین مسکن استان را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی که امروز در شورای تأمین مسکن استان سخن می گفت با بیان ضرورت استفاده از تجربیات طرح مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: انتظار این است که شهرداری ها با استفاده از تجربیات موجود از طرح های احداث مسکن بویژه تجربه طرح مسکن مهر، در صدور مجوّزهای لازم برای پیشرفت در طرح اقدام ملی مسکن پیشقدم باشند.

وی افزود: شهرداری قم می تواند با اختصاص بخش جداگانه ای از شهرداری منطقه هشت به طرح اقدام ملی مسکن، صدور دستور نقشه و همچنین مراحل بعدی این طرح را با تسهیل همراه سازد تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اجراکننده و اداره کل راه و شهرسازی به عنوان پشتیبان، بتوانند نسبت به اجرای سریع تر و دقیق تر پروژه ها همت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم  خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات فعلی در صدور پروانه برای پروژه های طرح ملی اقدام مسکن، شایسته است تا شهرداری نسبت به صدور پروانه موقت به صورت دستی و خارج از سیستم موجود اقدام کند تا این طرح، پیشرفت بیشتری را در اجرای تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های تخصصی ذیل شورای تأمین مسکن قم

تشکیل کارگروه های تخصصی ذیل شورای تأمین مسکن قم