مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:552021-01-10سياسي

6هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده ای استان سمنان فعالیت می کنند


رییس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان با اشاره به فعالیت بالغ بر شش هزار راننده در حوزه حمل و نقل برون شهری استان، - گفت: تخلفات 29 راننده طی ماه های اخیر بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد عرفانی تبار در نشست کمیسیون ماده 11 استانی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل که عصر یکشنبه به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: 29 مورد تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای استان سمنان در راه های برون شهری رسیدگی شده است.

وی از صدور احکام لازم برای برخورد با این رانندگان متخلف در سطح استان سمنان خبر داد و افزود: عمده تخلفات رسیدگی شده در بخش کالا شامل حمل بار بدون بارنامه، دریافت کرایه اضافه، عدم رعایت شئونات و قوانین حمل و نقلی است.

رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: عمده تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل مسافر شامل عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم دریافت صورت وضعیت و عدم رعایت شئونات و قوانین حمل و نقلی بوده است.

عرفانی تبار با بیان اینکه برخورد با رانندگان متخلف به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان حمل و نقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات صورت می گیرد، بیان داشت: یکی از رسالت های راهداری نظارت بر عملکرد چهار هزار و 700 را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده ای استان سمنان فعالیت می کنند

6هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده ای استان سمنان فعالیت می کنند