مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 16:002021-01-10ورزشي

تغییر باورها عاملی مهم در ورزش همگانی


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با مشارکت گسترده جامعه ورزش برگزار و نام ماندگار وی گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در چهلمین جلسه کمیسیون فرهنگی و تربیت بدنی ورزش کشور با بیان اینکه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با مشارکت گسترده جامعه ورزش در برنامه ها و بخش های مختلف برگزار و شهادت، یاد و نام ماندگار وی گرامی داشته شد.

وی اظهار داشت: این علاقه و شیفتگی نسبت به شهید زنده یاد سلیمانی، در ورزش قابل توجه است و در سال گذشته از روز شهادت سپهبد سلیمانی اقدامات زیادی جهت نکوداشت این نام و ابراز علاقه و احترام جامعه ورزش به سردار سلیمانی را شاهد بودیم.

عبدالحمید احمدی افزود: از سال گذشته اقدامات بسیاری به نام سردار سلیمانی گره خورد که حائز اهمیت بود و هر سازمان و منطقه به تناسب و فراخور شرایط علاقه خود را به سردار سلیمانی ابراز و در موقعیت ها و مناسب های مختلف نام و یاد این بزرگ مرد ایران اسلامی را گرامی داشتند.

از جمله در روستاهای دورافتاده اصرار و تمایل بسیاری برای ثبت نام شهید سلیمانی در افتتاح پروژه ها و برگزاری رویدادها وجود داشت و پویش های کمک مومنانه فدراسیون ها به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر باورها عاملی مهم در ورزش همگانی

تغییر باورها عاملی مهم در ورزش همگانی