مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 16:352021-01-10سياسي

مسؤولان شهرضا خطاب به استاندار: آب شرب مردم را دریابید


در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا فرماندار و امام جمعه شهرضا خواستار تأمین منابع آبی جدید برای آب شرب شهرضا از استاندار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی، فرماندار شهرضا عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرضا با اشاره به خدمات دولت در شهرضا گفت: شهرستان شهرضا به واسطه قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب کشور حجم قابل توجهی تردد دارد و نیاز است محورهای آن ساماندهی و محورهای جدیدی ایجاد شود.

وی با اشاره به شش خطه شدن محور شهرضا به اصفهان افزود: در سفر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان شهرضا حدود 800 میلیارد ریال در بخش جاده های شهرضا اختصاص پیدا کرد، این اعتبارات باید تا پایان دولت در بخش جاده هزینه شود.

 اسدی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح بسیج سمت چهارمحال و بختیاری را پوشش می دهد، افزود: این پروژه با بودجه ای بالغ بر 60 میلیارد تومان از ابتدای خرداد 98 آغاز شده و در سال جاری نزدیک به 25 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل این پروژه تخصیص پیدا کرده و تلاش مان تکمیل هرچه سریع تر آن است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه کمربندی شهرضا یک پروژه حیاتی است گفت: این کمربندی مسیرهای دسترسی بسیار زیادی دارد که سبب بروز تصادف می شود، امیدوار هستیم با شناسایی پیمانکار روشنایی، هر چه سریع تر ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان شهرضا خطاب به استاندار: آب شرب مردم را دریابید

مسؤولان شهرضا خطاب به استاندار: آب شرب مردم را دریابید