مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 16:402021-01-10سياسي

قرارداد واگذاری بیمارستان امام خمینی کرج فسخ شده است


شهردار کرج با بیان اینکه شهرداری های استان توان اداره بیمارستان امام خمینی را دارند و نیاز به واگذاری آن نیست، ادامه داد: پیشنهادی در این خصوص مطرح شد ولی از سوی استانداری که سهامدار اصلی این بیمارستان است پذیرفته نشد.

- ایسنا/البرز شهردار کرج با بیان اینکه شهرداری های استان توان اداره بیمارستان امام خمینی را دارند و نیاز به واگذاری آن نیست، ادامه داد: پیشنهادی در این خصوص مطرح شد ولی از سوی استانداری که سهامدار اصلی این بیمارستان است پذیرفته نشد.

علی کمالی زاده در دویست و سی و یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که یکشنبه 21 دی ماه برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی( ره) اظهار کرد: قرارداد واگذاری این بیمارستان فسخ شده و با توجه به اختلافاتی که با پیمانکار این مجموعه وجود دارد، تعیین تکلیف این بیمارستان از طریق محاکم قضایی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه شهرداری های استان توان اداره این بیمارستان را دارند و نیاز به واگذاری آن نیست، ادامه داد: پیشنهادی در این خصوص مطرح شد ولی از سوی استانداری که سهامدار اصلی این بیمارستان است پذیرفته نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرج با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل است، اضافه کرد: پروژه قطار شهری کرج برای اولین بار وارد شیفت شب شده و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد واگذاری بیمارستان امام خمینی کرج فسخ شده است

قرارداد واگذاری بیمارستان امام خمینی کرج فسخ شده است