مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 17:552021-01-10بين الملل

درگیری هواداران و مخالفان ترامپ در ایالت کالیفرنیا


چند روز پس از حادثه کنگره، هواداران و مخالفان رییس جمهور آمریکا در یکی از شهر های این کشور با یکدیگر درگیر شده و نهایتاً پلیس آن ها را متفرق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، بعد از ظهر شنبه به وقت محلی، طرفداران و مخالفان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، در منطقه پسیفیک بیچ ایالت کالیفرنیا درگیر شدند.

به نوشته پایگاه خبری محلی فاکس فایو ، در حالی که هواداران ترامپ در امتداد جاده ساحلی در حال تظاهرات بودند، با گروه های عضو جنبش جان سیاه پوستان اهمیت دارد و آنتیفا درگیر شدند.

دقایقی بعد از تقابل لفظی، نزاع مخالفان و هواداران ترامپ که هر دو به سلاح سرد مجهز بودند، به کتک کاری و درگیری فیزیکی کشید و اعضای گروه آنتیفا که لباس سرتاپا مشکی بر تن داشتند با استفاده از اسپری فلفل، هواداران ترامپ را متفرق کردند.

در نهایت نیرو های پلیس به منطقه اعزام شده و تلاش کردند دو طرف درگیر را از یکدیگر جدا و مردمی که برای تماشای این نزاع خیابانی جمع شده بودند، متفرق کنند.

اداره پلیس شهر سن دیگو که منطقه پسیفیک بیچ در آن واقع شده است، این تجمعات را به دلیل ماهیت خشونت آمیز، غیرقانونی اعلام و تهدید کرد اگر افراد حاضر در آن متفرق نشوند با تجیهزات ضد شورش کمتر کشنده پلیس مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری هواداران و مخالفان ترامپ در ایالت کالیفرنیا

درگیری هواداران و مخالفان ترامپ در ایالت کالیفرنیا