مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 18:152021-01-10سياسي

خانه دار شدن 121 بسیجی معسر گلستانی در قالب «طرح شهید سلیمانی»


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از خانه دار شدن 121 بسیجی در شهرها و روستاهای گلستان در قالب «طرح شهید سلیمانی» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه نینوا استان گلستان، موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و بنیاد مسکن استان گلستان منعقد شد و براساس این تفاهم نامه تعداد 121 بسیجی تا پایان سال 1400 خانه دار خواهند شد.

امروزه خرید خانه با چالش های بسیار زیادی روبه رو است، در جامعه امروز خرید خانه، خود یک چالش بزرگ است که نیاز به برنامه ریزی، مدیریت مالی، پس انداز، آینده نگری و صبر دارد.

در شرایط اقتصادی که امروزه با آن مواجه هستیم متاسفانه نمی توان به راحتی بر مبنای درآمد و پس انداز در کوتاه مدت خانه دار شد و عموماً خانه دار شدن فرآیندی طولانی، سخت و سنگین است.

آمار بالای اجاره نشینان در شهرهای بزرگ حاکی از آن است که روش های معمول و شناخته شده برای خانه دار شدن پاسخ درستی به این پرسش ها نیستند و می طلبد در این زمینه مسوولان فکری جدی و اساسی کنند.

* خانه دار شدن 121 بسیجی گلستانی در قالب طرح شهید سلیمانی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از خانه دار شدن 121 بسیجی در گلستان خبر داد و تصریح کرد: تعداد 121 بسیجی معسر در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح استان گلستان خانه دار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه دار شدن 121 بسیجی معسر گلستانی در قالب «طرح شهید سلیمانی»

خانه دار شدن 121 بسیجی معسر گلستانی در قالب «طرح شهید سلیمانی»