مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 19:052021-01-10سياسي

تربیت طلاب و «طرح ولایت» اقدام ماندگار علامه مصباح برای آینده سازی کشور است


مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان گفت: تربیت طلاب و دانشجویان فراوان طی این سال ها در قالب «طرح ولایت» یکی از ماندگارترین خدمات علامه مصباح یزدی برای آینده سازی کشور است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی در مراسم گرامیداشت ارتحال علامه مصباح یزدی با اشاره به اینکه  تواضع شاخصه برجسته علامه مصباح بود، اظهار کرد: بنده سال ها از نزدیک شاهد تقوا، زهد، تواضع، بصیرت و ولایتمداری این عالم برجسته بودم و حقیقتا تواضع فوق العاده از شاخصه های برجسته ایشان است.

* علامه مصباح همه وجودش را برای دفاع از اصول انقلاب و ولایت مطلقه فقیه وقف کرد وی تصریح کرد: علامه مصباح یزدی در همه وجود خود را برای دفاع از اصول انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت مطلقه فقیه وقف کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان گفت: توانمندی های علمی ایشان به حدی است که امام خامنه ای (مدظله العالی) ایشان را شخصیتی می دانند که خلا وجود شهید مطهری را پر کرده است و مطهری زمان ماست.

  رعایتی با بیان اینکه  جامعه ایشان را به عنوان یک عالمِ عامل می شناسد، خاطرنشان کرد: برخی علم دارند اما علمی که آموخته اند را در مقام عمل اجرا نکرده اند در حالی که علامه مصباح حقیقتا یک عالم عامل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت طلاب و «طرح ولایت» اقدام ماندگار علامه مصباح برای آینده سازی کشور است

تربیت طلاب و «طرح ولایت» اقدام ماندگار علامه مصباح برای آینده سازی کشور است