مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 19:152021-01-10فرهنگي

/ خبرهایی از سینما و تئاتر /


از اعلام اسامی بخش رادیو تئاتر فجر تا خبرهای از تئاتر مهر کاشان و صدور پروانه نمایش فیلم ما که هستیم از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

- از اعلام اسامی بخش رادیو تئاتر فجر تا خبرهای از تئاتر مهر کاشان و صدور پروانه نمایش فیلم " ما که هستیم" از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان که با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان 16 تا 22 اسفند سال جاری برگزاری می شود، معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای جشنواره، سعید ابریشمی راد شهردار کاشان و رییس شورای سیاست گذاری جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، طی حکمی برای دومین سال متوالی خیام وقارکاشانی از بازیگران و هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون را به عنوان دبیر این رویداد فرهنگی هنری منصوب کرد.

این دوره از جشنواره در 4 بخش مسابقه صحنه ای، نمایش های کودک و نوجوان، مهمـــان و ویژه و بخش مسابقه نمایشنامه نویسی با موضوع آزاد برگزار می شود و آثار با موضوعات اجتماعی، شهروندی، فرهنگ ایثار و مقاومت، شهدای مدافع سلامت، شهدای مدافع حرم و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اولویت انتخاب قرار دارد.

بر اساس فراخوان منتشر شده در تارنمای mehrfestival.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/ خبرهایی از سینما و تئاتر /

/ خبرهایی از سینما و تئاتر /