مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 19:402021-01-10سياسي

برای کاهش پدیده خودکشی باید شیوه اداره کشور تغییر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، خبر خودکشی رضا؛ کودک کاری که به خاطر حضور در برنامه ماه عسل در جامعه شناخته شده بود، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

- این پژوهشگر حوزه آسیب های اجتماعی گفت: نمی توان عنوان کرد می خواهیم معضل خودکشی را در کشور رفع کنیم، اما این کار بدون پرداخت به مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

قطعا این حوزه ها به یکدیگر وابسته هستند و اگر تحولی در شیوه اداره کشور ایجاد نشود مشکلات معیشتی مردم و در پی آن مشکلات روحی و روانی و اجتماعی در آینده بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، خبر خودکشی رضا؛ کودک کاری که به خاطر حضور در برنامه ماه عسل در جامعه شناخته شده بود، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

کودکی که در آن برنامه در پاسخ به سوال احسان علیخانی که از او درباره آرزوش پرسیده بود، گفت: چون از صبح تا شب سرکار هستم، وقت نکردم به آرزو داشتن فکر کنم .

همین بخش از مصاحبه او با این برنامه تلویزیونی تا چند روزی بعد از انتشار خبر فوت این کودک کار دست به دست می شد تا فقر اقتصادی به عنوان دلیل اصلی اقدام به خودکشی رضا تلقی شود.

موضوعی که این روزها گریبان خیلی از خانواده ها را گرفته و پیش تر نیز خبرهایی از خودکشی دانش آموزان در شهرهای مختلف کشور منتشر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش پدیده خودکشی باید شیوه اداره کشور تغییر کند

برای کاهش پدیده خودکشی باید شیوه اداره کشور تغییر کند