مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 19:452021-01-10سياسي

شیخ محمد خیابانی به عنوان یک روزنامه نگار مسئول، به فکر عزت ایران بود


مسئول ستاد بزرگداشت همایش بین المللی شیخ محمد خیابانی گفت: شیخ محمد خیابانی به عنوان یک روزنامه نگار مسئول، همواره به فکر عزت ایران بود و در این راه مجاهدت می کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول ستاد بزرگداشت همایش بین المللی شیخ محمد خیابانی گفت: شیخ محمد خیابانی به عنوان یک روزنامه نگار مسئول، همواره به فکر عزت ایران بود و در این راه مجاهدت می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی عصر یکشنبه در پیش همایش و رویداد رسانه ای الگوی روزنامه نگار مسئول، از شیخ شهید محمد خیابانی تا سردار حسن باقری و خون نگاران حماسه و جهاد در پیامی ویدیویی اظهار کرد: شیخ محمد خیابانی به عنوان یک عالم روشنگر در حوزه رسانه نیز قلم فرسایی می کرد و موسس نشریاتی از جمله آذربایجان ، تجدد و هفته نامه آزادیستان بود.

وی ادامه داد: روزنامه آذربایجان اولین نشریه شیخ محمد خیابانی بود که قبل از قیام منتشر می کرد به طوریکه در ذیل لوگوی این روزنامه نوشته شده بود جزو لاینفک ایران .

درواقع یکی از اقدامات شیخ محمد خیابانی برای آگاهی ایرانیان در حوزه ی قفقاز انتشار این روزنامه بود و ملت ایران را به حبل المتین اتفاق دعوت می کرد تا از حقوق خود دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ محمد خیابانی به عنوان یک روزنامه نگار مسئول، به فکر عزت ایران بود

شیخ محمد خیابانی به عنوان یک روزنامه نگار مسئول، به فکر عزت ایران بود