مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 20:452021-01-10اقتصادي

بررسی ارز ترجیحی در کمیسیون بهداشت و درمان


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تک نرخی شدن ارز هر چند می تواند در مقابله با رانت و سودجویی برخی ها بسیار مؤثر باشد و دست های آلوده در این زمینه را قطع کند ولیکن بحث های مهم دیگری وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره جلسه عصر امروز (یکشنبه 21 دی ماه) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: تک نرخی شدن ارز در لایحه بودجه 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت و درمان، وزارت صنعت و معدن، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، مرکز پژوهش های مجلس و فعالان صنعت دارویی کشور حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: موضوع ارز ترجیحی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در حال بررسی است و تک نرخی شدن ارز هر چند می تواند در مقابله با رانت و سودجویی برخی ها بسیار مؤثر باشد و دست های آلوده در این زمینه را قطع کند ولیکن بحث های مهم دیگری وجود دارد.

شیخی اظهار داشت: در بحث دارو ما دارای نگرانی ها و دغدغه هایی هستیم چرا که اگر پیشنهاد تک نرخی شدن ارز عملی شود قیمت دارو ها را افزایش می دهد و این با سیاست های ابلاغی نظام سلامت در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ارز ترجیحی در کمیسیون بهداشت و درمان

بررسی ارز ترجیحی در کمیسیون بهداشت و درمان