مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 21:352021-01-10سياسي

ابتلای مردم اهواز به هپاتیت A به دلیل تلاقی آب و فاضلاب


رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز با اشاره به حکم حبس و انفصال شهردار اهواز و مدیرعامل سابق آبفا به دلیل مشکلات آبگرفتگی، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا ایزدی در نشست خبری شورای شهر اهواز که امروز (21 دی ماه) برگزار شد، با اشاره به نبود شبکه دفع آب های سطحی در اهواز اظهار کرد: در شش هفت دهه گذشته، آب های سطحی اهواز از طریق شبکه فاضلاب دفع می شد.

در طول این سال ها باید به این فکر می شد که پس از خشکسالی، به ترسالی می رسیم، اما در شش هفت سال گذشته لایروبی توسط آبفا و شهرداری انجام نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زمانی که لایروبی انجام نمی شود، لوله ها دچار رسوب گرفتگی و انسداد می شوند و در این شرایط، آب پشت لوله ها جمع می شود و موجب خوردگی لوله ها و ریزش خواهد شد.

در برخی نقاط اهواز، شبکه فاضلاب عمر 30 ساله و بعضا 40 تا 50 ساله دارد و باید تعویض می شد.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز گفت: 30 سال قبل، جمعیت اهواز کمتر از 500 هزار نفر بود، اما اکنون به بیش از یک میلیون و 250 هزار نفر رسیده و تقریبا سه برابر شده است بنابراین شبکه موجود، جوابگوی جمعیت نیست و در طول این سال ها باید شبکه فاضلاب به شبکه ای پاسخگوی جمعیت، تبدیل می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای مردم اهواز به هپاتیت A به دلیل تلاقی آب و فاضلاب

ابتلای مردم اهواز به هپاتیت A به دلیل تلاقی آب و فاضلاب