مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:052021-01-11سياسي

راه اندازی موزه دفاع مقدس اسدآباد در سال آینده


شهردار اسدآباد از راه اندازی موزه دفاع مقدس این شهرستان در سال آینده خبر داد و گفت: ساخت تندیس و المان سه خلبان شهید شهرستان اسدآباد در دست اجرا قرار دارد.

- ایسنا/همدان شهردار اسدآباد از راه اندازی موزه دفاع مقدس این شهرستان در سال آینده خبر داد و گفت: ساخت تندیس و المان سه خلبان شهید شهرستان اسدآباد در دست اجرا قرار دارد.

علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون ساخت پایه تندیس و المان این شهدای گرانقدر در مراحل پایانی خود است، تصریح کرد: ماکت هواپیمای F4 و المان و تندیس این شهدای گرانقدر در میدان آزادگان واقع در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه نصب خواهد شد.

وی مطرح کرد: شهید سرتیپ دوم مظاهر رضاییان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان سه شهید خلبان اسدآبادی در نیروی هوایی ارتش کشور بودند که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش ایفا کردند.

شهردار اسدآباد در ادامه با اشاره به 403 شهید دفاع مقدس شهرستان خاطرنشان کرد: تمام کوچه و معابر شهر توسط شهرداری به نام مبارک این شهدای گرانقدر نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کوچه های شهرک سیداحمد نامگذاری نشده بود و این امر یکی از مطالبات به جا مردم بود، یادآور شد: معابر و کوچه های این شهرک نیز به نام شهدا مزین شده اند که تابلوهای آن ساخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه دفاع مقدس اسدآباد در سال آینده

راه اندازی موزه دفاع مقدس اسدآباد در سال آینده