مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:552021-01-11ورزشي

جدال سرنوشت ساز بدمینتون بازان رعد قم با خاتم اردکان


بدمینتون بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در آخرین مسابقه خارج از خانه فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور این هفته به مصاف تیم مدعی خاتم اردکان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در فاصله دو هفته به پایان رقابت های فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور اوضاع بر وفق مراد شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم است، تیمی که از 8 مسابقه قبل خود در لیگ امسال هفت برد در کارنامه دارد و از ابتدای رقابت ها تا کنون صدرنشین مسابقات است.

رعد پدافند هوایی قم متشکل از بهترین های حال حاضر بدمینتون ایران و چند چهره جوان و مستعد از نخبه های بدمینتون قم از شروع رقابت ها تا پایان نیم فصل تمام حریفان خود را شکست داد و به غیر از یک باخت که در هفته آغازین دور برگشت از دانشگاه یزد پذیرفت، در سایر دیدارها نیز پیروز بوده است.

لیگ برتر بدمینتون که با حضور 6 تیم به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می شود، به هفته نهم خود رسیده و تیم رعد پدافند هوایی قم باید در یک دیدار تعیین کننده و سرنوشت ساز در میهمانی تیم خاتم اردکان به میدان برود، مسابقه ای که نتیجه آن هم می تواند قهرمانی نماینده قم را قطعی کند و هم می تواند این مهم را یک هفته به تعویق بیاندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال سرنوشت ساز بدمینتون بازان رعد قم با خاتم اردکان

جدال سرنوشت ساز بدمینتون بازان رعد قم با خاتم اردکان