مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:052021-01-11ورزشي

مکتب شهید سلیمانی مبتنی بر ولایت است/ لزوم تعامل جریان های سیاسی


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم هم راستایی جریان های سیاسی کشور تاکید کرد و گفت: مکتب سلیمانی مکتب آموزه های مبتنی بر ولایت برای تحقق آرمان های انقلاب است.

- علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جامعه پیشرو و پیشتاز در مسیر توسعه نباید در حوزه های بنیادین و مؤلفه های اثربخش مانند راهبردهای فرهنگی و استراتژیک دچار تشتت وانفعال شود.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر ضرورت هم افزایی جریان های فکری برای حل چالش های مهم و سرنوشت ساز افزود: جریان های سیاسی باید با حفظ سلایق متنوع در چارچوب شناخته شده قانونی برای حل مشکلات اساسی کشور همکاری کنند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با هشدار در مورد تبعات دوقطبی سازی های کاذب در جامعه خاطر نشان کرد: دو قطبی های کاذب سیاسی در جامعه موجب یاس و دلسردی مردم وهدر روی انرژی های متراکم و انبوهی می شود که آمادگی مشارکت در حل مشکلات را دارند.

نماینده مردم بابل مشی رهبر فرزانه انقلاب را در بکارگیری اراده های ایمانی نیاز امروز و فردای کشور دانست وافزود: جریانات سیاسی باید گفتمان رهبری معظم انقلاب را در عرصه های نظری و فکری سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی مبتنی بر ولایت است/ لزوم تعامل جریان های سیاسی

مکتب شهید سلیمانی مبتنی بر ولایت است/ لزوم تعامل جریان های سیاسی