مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:152021-01-11دانش

دغدغه دانشجویان دانشگاه اردکان به گوش مسئولان رسید


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در مورد دغدغه دانشجویان این دانشگاه پیرامون اعتراض به نحوه برگزاری آزمون پایان ترم جاری آنها توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/یزد معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در مورد دغدغه دانشجویان این دانشگاه پیرامون اعتراض به نحوه برگزاری آزمون پایان ترم جاری آنها توضیحاتی ارائه کرد.

روز شنبه ی گذشته گروهی از دانشجویان دانشگاه اردکان در انتقاد به آنچه نحوه برگزاری امتحانات و نبود فرجه امتحانی گزارش شده است، به دانشگاه معترض شده و در تجمعی هماهنگ، خواستار اصلاح نحوه برگزاری امتحانات شده بودند اما آنچه خواسته های دانشجویان و پاسخ های مدیر امور آموزشی این دانشگاه بود به ادامه دار شدن اعتراضات دانشجویان مبنی بر صحت نداشتن برخی موارد داشت که از آن جمله رضایت نداشتن عده ای از اساتید و اعتراض درصد بالایی از دانشجویان به شیوه جدید امتحانات بود که به اذعان آنان در خبرهای منتشره به درستی پوشش داده نشده بود.

خبرنگار ایسنا برای روشن شدن واقعیات ماجرا و مشخص شدن مشکلات و اعتراض به حق دانشجویان و در مقابل پاسخ دست اندرکاران این مرکز آموزشی، پای صحبت های معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه دانشجویان دانشگاه اردکان به گوش مسئولان رسید

دغدغه دانشجویان دانشگاه اردکان به گوش مسئولان رسید