مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:252021-01-11سياسي

سی و سومین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در ایلام برگزار می شود


مدیر آموزش مهارت های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی1400-1399 و سی و سومین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در این استان برگزار می شود.

- جمیلا ملکشاهی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بخش کتبی اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی 1400-1399 در ساعت 8/30 صبح تا 16 عصر روز جمعه مورخ 26 دی ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این آزمون در در رشته های گرافیک رایانه ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای، چهره سازی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده، طراحی و توسعه صفحات وب، دستیاری طراحی لباس ( دوخت و ترمیم) و عکاسی دیجیتال برگزار می شود.

مدیر آموزش مهارت های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی1400-1399 و سی و سومین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی نیز روزهای 21 و 22 دی ماه سال جاری (آزمون عملی ) در 4 حوزه ایلام، آبدانان، دهلران و هلیلان برگزار می شود.

ملکشاهی با بیان اینکه تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع مجازی و عملی 512 نفر است، تصریح کرد: در این آزمون در بخش آزمون ادواری مجازی و عملی 112 نفر ثبت نام کرده و در این آزمون شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و سومین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در ایلام برگزار می شود

سی و سومین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در ایلام برگزار می شود