مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:252021-01-11سياسي

کمبود شدید اعتبارات در حوزه فعالیت کانون پرورش فکری استان سمنان


نماینده دامغان در مجلس ضمن انتقاد از کمبود شدید اعتبارات در حوزه فعالیت کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: این کمبودها برای نهادی که فرهنگ سازی و انسان سازی می کند زیبنده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر علیزاده برمی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به میزبانی دفتر خود با اشاره به کمبود شدید نیرو و اعتبارات در حوزه فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، بیان کرد: این نهاد فرهنگ ساز است و انسان و اندیشه تربیت می کند لذا کمبودها زیبنده آن نیست.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات کمبود اعتبار و نیرو در مجموعه کانون پرورش فکری باید مد نظر قرار گیرد، تاکید کرد: با رفع این کمبودها است که می توانیم امیدوار باشیم برنامه های فرهنگی و تربیتی خوبی در سطح استان سمنان و شهرستان دامغان اجرا شود.

تقویت نهادهای فرهنگی عضو خانه ملت با بیان اینکه تقویت نهادهای فرهنگی به تقویت جامعه منجر می شود، گفت: خواسته ها و مطالبات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می بایست به صورت جدی پیگیری و رفع شود.

علیزاده برمی خواستار ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و رفع کمبود شدید اعتبارات کانون پرورش فکری شد و گفت: تعیین تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی یکی دیگر از معضلات کانون پرورش فکری است که می بایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شدید اعتبارات در حوزه فعالیت کانون پرورش فکری استان سمنان

کمبود شدید اعتبارات در حوزه فعالیت کانون پرورش فکری استان سمنان