مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:352021-01-11بين الملل

انصارالله: ائتلاف عربی با نقض تعهدات خود توافق استکهلم را به خطر می اندازد


جنبش انصارالله یمن اعلام کرد ائتلاف عربی به رهبری عربستان با انجام حملات هوایی علیه مناطق تحت کنترل این جنبش، توافق استکهلم درباره حدیده را به خطر می اندازد.

- جنبش انصارالله یمن اعلام کرد ائتلاف عربی به رهبری عربستان با انجام حملات هوایی علیه مناطق تحت کنترل این جنبش، توافق استکهلم درباره حدیده را به خطر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تلویزیون المسیره یمن اعلام کرد، ائتلاف عربی پس از پروازهای جاسوسی بر فراز دو منطقه الفازه و التحیتا (واقع در جنوب یمن) چهار حمله هوایی را آغاز کرد.

المسیره گزارش داد، این حملات هوایی از جمله 204 مورد نقضی است که ائتلاف عربی و نیروهای مشترک یمنی طی 24 ساعت گذشته در جبهه های حدیده مرتکب شده اند که شامل 24 مورد حمله توپخانه ای، 161 مورد تیراندازی و نیز ایجاد استحکامات جنگی در دو منطقه الجاح و الجبلیه در جنوب حدیده هستند.

انصارالله اعلام کرد ائتلاف با انجام چنین حملاتی علیه مناطق تحت کنترل این جنبش، توافق استکهلم درباره حدیده را به خطر می اندازد.

در مقابل نیروهای مشترک وابسته به دولت مستعفی یمن از کشته و زخمی شدن نیروهای انصارالله در درگیری های چند ساعته میان دو طرف در منطقه سقم جنوب در حیس واقع در شرق حدیده خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: ائتلاف عربی با نقض تعهدات خود توافق استکهلم را به خطر می اندازد

انصارالله: ائتلاف عربی با نقض تعهدات خود توافق استکهلم را به خطر می اندازد