مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:552021-01-11اقتصادي

«چشمه های بهشت» منتشر شد/ زبانی ساده از مفاهیم بلند عیون اخبار الرضا (ع)


مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: گزیده ای از عیون اخبار الرضا(ع) با زبانی ساده و ادبیاتی جذاب از مفاهیم بلند این اثر با عنوان «چشمه های بهشت» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گزیده ای از عیون اخبار الرضا (ع) با زبانی ساده و ادبیاتی جذاب از مفاهیم بلند این اثر با عنوان چشمه های بهشت منتشر شد.

حسین سعیدی مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) درباره این اثر گفت: این اثر با تدوین و ترجمه محمدهادی زاهدی در 419 صفحه قطع رقعی و با قیمت 65 هزارتومان در یک هزار نسخه روانه بازار شده است.

وی با اشاره به اینکه عیون اخبار الرضا (ع) نوشته شیخ صدوق یکی از معتبرترین منابع مربوط به تاریخ زندگی و آموزه های امام رئوف حضرت رضا (ع) است و در روزگاری نوشته شده است که کمتر از دو قرن از شهادت آن امام گذشته بود، افزود: کتاب چشمه های بهشت گزیده ای از آن کتاب ارزشمند است و روایت کننده مجموعه ای از تاریخ زندگی، آموزه ها، معارف، کرامات و آداب زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) است.

سعیدی با اشاره به اینکه کتاب چشمه های بهشت در پنج دفتر و مجموعاً 31 فصل تدوین شده است، اضافه کرد: دفتر نخست آن روایتگر تاریخ زندگی امام هشتم است و برای آنکه شرایط حاکم بر روزگار حیات آن حضرت را تا حدودی نشان دهد، به صورت گذرا به زندگانی امام کاظم (ع) نیز پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چشمه های بهشت» منتشر شد/ زبانی ساده از مفاهیم بلند عیون اخبار الرضا (ع)

«چشمه های بهشت» منتشر شد/ زبانی ساده از مفاهیم بلند عیون اخبار الرضا (ع)