مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:102021-01-11سياسي

کسب و کار را به روستاها نبرده ایم


دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: در مدل مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی به دنبال اجرای سیاست­های کلی اقتصاد مقاومتی و احیاء مسئولیت اجتماعی بنگاه­های اقتصادی پیرامون اطراف خودشان هستیم.

- علی اکبر لبافی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: احیاء مسئولیت اجتماعی پیرامون بنگاه­های اقتصادی توسط این بنگاه ها سال­هاست که در دنیا پذیرفته شده و در حال اجراست، اما با این وجود این موضوع در کشور ما گمنام است.

به دنبال یک اقتصاد جدید به نام اقتصاد روستا هستیم وی با اشاره به اینکه مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم از اصول اقتصاد مقاومتی است ، افزود: مدل احیاء مسئولیت اجتماعی بنگاه­های اقتصادی پیرامون خودشان را از روستاها شروع نموده­ایم، چرا که به دنبال یک اقتصاد جدید به نام اقتصاد روستا هستیم.

لبافی با بیان اینکه به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، کشور را می توان با 47 میلیارد دلار اداره کرد، خاطر نشان کرد: در شرایط عادی سالانه 100 میلیارد دلار صادرات داشتیم که 50 میلیارد دلار آن مربوط به نفت و گاز، 25 میلیارد دلار به پتروشیمی و 25 میلیارد دلار دیگر هم سهم بخش خصوصی بود.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با بیان این مطلب که در حال حاضر در حوزه نفت و گاز شرایط خاصی داریم و در حوزه پتروشیمی هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کار را به روستاها نبرده ایم

کسب و کار را به روستاها نبرده ایم