مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:152021-01-11سياسي

مجلس دانش آموزی از پوپولیستی دور شده است


دانش آموزان ما رشد کرده اند و دیگر با وعده های پوپولیستی و شعارگونه فریب نمی خورند و خوشبختانه وعده های پوپولیستی و شعارزدگی از جو مجلس دانش آموزی دور شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان ما رشد کرده اند و دیگر با وعده های پوپولیستی و شعارگونه فریب نمی خورند و خوشبختانه وعده های پوپولیستی و شعارزدگی از جو مجلس دانش آموزی دور شده است.

فرهاد اسماعیلی دوشنبه 22 دی در نشست اعضای هیئت رییسه مجلس دانش آموزی فارس و نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور، از دانش آموزان خواست تا موضوعات را عالمانه بررسی کنند و از خردمندان در تجزیه و تحلیل مسائل بهره مند شوند.

او، شناسایی مشکلات جامعه دانش آموزی و ارائه راهکار و پیشنهاد را از وظایف مجلس دانش آموزی برشمرد و از نمایندگان مجلس دانش آموزی فارس خواست تا با بررسی عالمانه نسبت به ارائه مصوبات و پیگیری تصویب آنان در شورای عالی آموزش و پرورش اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس توجه به اسناد مجلس های پیشین مجلس دانش آموزی و پیگیری مسائل طرح شده توسط نمایندگان سابق را حائز اهمیت برشمرد و افزود: با مطالعه ای که بر روی اسناد پیشین مجلس کرده ام برخی از مشکلات را شاه کلید می دانم که به کمک شما قابل بررسی و رفع شدن هستند که از جمله، بحران کنکور یکی از این مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دانش آموزی از پوپولیستی دور شده است

مجلس دانش آموزی از پوپولیستی دور شده است