مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:302021-01-11اجتماعي

واحدهای صنعتی تهران مازوت نمی سوزانند


مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران استقرار نامطلوب صنایع، تردد خودروهای فرسوده، دیزلی و موتورسیکلت ها را از مهمترین دلایل آلودگی هوای پایتخت ذکر کرد.

- مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران استقرار نامطلوب صنایع، تردد خودروهای فرسوده، دیزلی و موتورسیکلت ها را از مهمترین دلایل آلودگی هوای پایتخت ذکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی در حاشیه گشت و پایش شبانه محیط زیست استان تهران از صنایع و واحدهای دارای پتانسیل آلوده کردن هوا که همزمان با افزایش غلظت آلاینده های هوا و پایداری جوی در تهران عصر روز گذشته انجام شد، با اشاره به اینکه در فصول سرد سال که سطح زمین سرد می شود و شرایط وارونگی دما اتفاق می افتد، گفت: در این شرایط شاهد انباشت آلاینده ها به دلیل عدم حرکات عمودی هوا هستیم و حدود 20 روزی است که شرایط پایداری هوا حاکم شده است و شاهد انباشت آلاینده ها در اکثر شهر های صنعتی بویژه تهران هستیم و بر همین اساس برنامه گشت و پایش شبانه روزی صنایع استان در دستور کار محیط زیست استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پایش های صورت گرفته در سطح شهر تهران خوشبختانه مازوت سوزی در هیچ یک از واحدهای صنعتی نداشته ایم و کارگاه هایی مانند شن و ماسه و بتن که مربوط به ذرات گرد و غبار هستند نیزدر این مدت تعطیل بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی تهران مازوت نمی سوزانند

واحدهای صنعتی تهران مازوت نمی سوزانند