مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:402021-01-11اجتماعي

دستورالعمل بازگشایی مدارس جهرم از بهمن


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم اعلام کرد که براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، دستورالعمل بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن، - ایسنا/فارس رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم اعلام کرد که براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، دستورالعمل بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن، ابلاغ شده است.

مهدی نیک فر در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به تصمیمات جدید ستاد ملی و استانی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس و با توجه به قرار داشتن شهرستان جهرم در وضعیت زرد شیوع این بیماری، بعضی از کلاس ها در پایه ها و رشته های مختلف، به شکل حضوری و از ابتدای بهمن ماه فعال است.

او گفت: براین اساس، کلاس های در پایه های اول و دوم ابتدایی و هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی از ابتدای بهمن ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: مدیران مدارس لازم است نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کنند و بر اساس مصوبات شورای مدرسه و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش آموزان در پایه و رشته های اشاره شده را در مدرسه فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل بازگشایی مدارس جهرم از بهمن

دستورالعمل بازگشایی مدارس جهرم از بهمن