مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:552021-01-11اقتصادي

مردم زیر بار فروش اجباری کالا همراه با روغن نروند


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت با اشاره به گلایه برخی از فروشگاه ها از فروش اجباری برخی از محصولات در کنار روغن افزود: تا کنون با چند شرکت پخش که اقدام به فروش اجباری برخی محصولات کم طرفدار در کنار روغن می کردند برخورد شده و از مردم درخواست .

- ایسنا/البرز سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت با اشاره به گلایه برخی از فروشگاه ها از فروش اجباری برخی از محصولات در کنار روغن افزود: تا کنون با چند شرکت پخش که اقدام به فروش اجباری برخی محصولات کم طرفدار در کنار روغن می کردند برخورد شده و از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده چنین وضعی موضوع را به بازرسی صمت گزارش دهند.

محسن بوستانی فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برای دی ماه 995 تن روغن مایع به البرز اختصاص داده شده، اظهار کرد: تا کنون 424 تن از این سهمیه در استان توزیع شده و مابقی هم به مرور به بازار تزریق می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تامین روغن مایع مورد نیاز مردم مشکلی نداریم، اظهار کرد: چند هفته پیش به دلیل افزایش جهانی قیمت روغن خام شاهد برخی مشکلات و گرانی ها در بحث روغن بودیم و با توجه به اینکه در آن بازه در تخصیص ارز مناسب برای روغن خام با مشکل مواجه شدیم، در تولید این محصول وقفه ای کوتاه ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زیر بار فروش اجباری کالا همراه با روغن نروند

مردم زیر بار فروش اجباری کالا همراه با روغن نروند