مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:052021-01-11حوادث

پلمب 4 واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل در ساوه


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، از دستگیری 4 متصدی واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی خبر داد و گفت: واحدهای صنفی این افراد با دستور قضایی پلمب شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پلیس، علی اکبر عیسی آبادی  گفت: در رصدهای انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان، کانال ها و صفحاتی مربوط به شهرستان را که در شبکه های اجتماعی، تصاویر مبتذل و مستهجن را در فضای مجازی منتشر می کردند را مورد رصد و پایش قرار گرفت.

    وی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، 4 نفر از مدیران و گردانندگان این کانال ها و صفحات مجازی شناسایی شدند و مراحل برخورد قانونی با آنها در هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: با عنایت به اینکه این افراد از متصدیان واحد های صنفی بودند ضمن تهیه مستندات و هماهنگی، واحدهای صنفی آنان برابر ابلاغیه های صنفی پلمب و محتواهای مجرمانه نیز از صفحات و کانال های آنها حذف شد.

    این مقام مسئول امنیت فضای مجازی را مطالبه مردمی و از اولویت های نیروی انتظامی دانست و گفت : پلیس پاسخگویی به مطالبات مردمی را وظیفه خود دانسته و درعمل به این وظیفه خطیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل در ساوه

پلمب 4 واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل در ساوه