مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:302021-01-11اقتصادي

کمربند جنوبی تهران و البرز تا پایان سال افتتاح می شود


کمربند جنوبی تهران و البرز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی در بازدید از پروژه کنارگذر شمالی کرج که همراه به معاون وزیر راه و شهرسازی صبح یکشنبه صورت گرفت، با اشاره به روند تکمیل پروژه های راه سازی استان پیرو مأموریت محوله از سوی رییس جمهور، اظهار کرد: یکی از این پروژه ها راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام بود که محقق شد و اکنون پرواز از البرز به 4 مقصد کیش، مشهد، یزد و خوزستان صورت می گیرد همچنین ترانزیت بار با قدرت ادامه دارد.

وی ادامه داد: 130 کیلومتر راه ریلی کرج-قزوین نیز در اوایل سال 99 بهره برداری شد، همچنین قطار برقی کرج-هشتگرد پس از مدت ها انتظار به سرانجام رسید.

شهبازی گفت: راه هشتگرد طالقان نیز پس از 22 سال انتظار مردم با پیگیری های جدی و بازدیدهای مکرر که دکتر خادمی نیز حضور داشتند اکنون به ایستگاه پایانی رسیده است ولی برای تکمیل ایمن سازی منتظر افزایش دما هستیم.

وی افزود: منطقه یک آزادراه تهران –شمال نیز زیر بار ترافیک رفت و منطقه 2 که در محدوده البرز قرار دارد هفته گذشته مورد بازدید دکتر نوبخت رییس محترم سازمان برنامه و بودجه و دکتر فتاح رییس محترم بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربند جنوبی تهران و البرز تا پایان سال افتتاح می شود

کمربند جنوبی تهران و البرز تا پایان سال افتتاح می شود