مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:352021-01-11اجتماعي

جزییات بازگشایی مدارس تهران از اول بهمن ماه اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا فولادوند در پیامی تصویری اعلام کرد: به دنبال مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و موضوع نامه شماره 1194.

- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران جزییات آموزش حضوری مدارس تهران در پایه های اول و دوم ابتدایی و هنرستان ها را از اول بهمن را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، عبدالرضا فولادوند در پیامی تصویری اعلام کرد: به دنبال مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و موضوع نامه شماره 1194.

9 مورخ 20 دی ماه 99 درباره آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز و همچنین با عنایت به مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش مورخ مرداد 99 کلاس ها و مدارسی که از اول بهمن ماه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می کنند به شرح زیر هستند: - دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان؛ همانطور که استحضار دارید شهر تهران هم منطقه زرد اعلام شده است.

- دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در مدارس با جمعیت کمتر از 50 نفر بر اساس آمار ثبت نامی در سناد در وضعیت آبی که شامل حال شهر تهران و مناطق نمی شود چون مناطق زرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشایی مدارس تهران از اول بهمن ماه اعلام شد

جزییات بازگشایی مدارس تهران از اول بهمن ماه اعلام شد