مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:402021-01-11سياسي

در مسیر همدلی/کمک به 761 نیازمند البرزی توسط کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی 9 ماهه سال جاری پس از بررسی درخواست های 761 نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ 21 میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض به افراد مستحق حمایت و مساعدت اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت اعطا می شود، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان، به ویژه در بخش اشتغال، مسکن و کارگشایی، این نهاد درخواست های مساعدت 761 نیازمند غیر مددجوی ساکن استان البرز را که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده بودند را بررسی و نهایتاً ضمن پرداخت 21 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و کمک بلاعوض به 378 نفر، 66 خانوار را نیز تحت حمایت قرار داد و 41 خانوار نیز مشمول بهره مندی از تسهیلات اشتغال شدند.

مدیرکل کمیته امداد البرز در خصوص ضمانت وام های مددجویی و سایر نیازمندان  اظهار کرد: تسهیلات این نهاد به مددجویان و نیازمندان نسبت به سایر بانک ها با ضوابط به مراتب آسان تری اعطا می شود.

وی تاکید کرد: وام های پرداختی صندوق امداد ولایت تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز با کارمزد 3 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسیر همدلی/کمک به 761 نیازمند البرزی توسط کمیته امداد

در مسیر همدلی/کمک به 761 نیازمند البرزی توسط کمیته امداد