سال 2020 دروازه ورود به دنیای دیجیتالدر آستانه ورود به سال 2021 هستیم،این دنیا دیگر آن دنیای سابق نیست؛ این جمله را شاید این روزها بارها و بارها در محافل مختلف شنیده باشید، شیوع ویروس جدید کرونا باعث شده که سبک زندگی مردم جهان تغییر کند؛ ضمن اینکه ما درحال حاضر، شاهد استفاده بیشتر از فناوری های جدید هستیم که این را هم باید به وضعیت کنونی نسبت داد. آموزش و یادگیری آنلاین و مجازی،خرید های آنلاین،دورکاری،مشاوره آنلاین و. خدماتی که از سال 2020 بسیار رشد داشته است در کشور آمریکا در سالی که گذشت،20 درصد خریدهای مواد غذایی به صورت آنلاین افزایش یافته است، لذا تمام اینها نشان از تغییر سبک زندگی مردم و ورود به زندگی دیجیتال است. بررسی فعالیت های بیش از یک میلیارد خریدار در بیش از 34 کشور جهان و با تمرکز بر 10 بازار کلیدی، داستان اصلی خرید را در این دوران کشف کرده است. شاخص به دست آمده، رشد انفجاری تجارت الکترونیک را در همه جغرافیاها و صنایع کلیدی به خوبی نشان می دهد. مردم به دلایل مختلف از اثرات تکنولوژی ها و فناوری در حال استفاده هستند،و شاید مشتریان نهایی این خدمات زیاد علاقه ای نداشته باشند که این خدمات از چه فناوری های استفاده می شود،بلکه اثر و محصول نهایی برایشان مهم است،اسنپ،تپسی،دیجی کالا،پزشکت،فیلیمو،نماوا و. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |