مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:502021-01-11اقتصادي

درخواست از دولت بابت حذف عوارض شهرداری روی بلیت هواپیما


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه برای تأمین قطعات هواپیما منابع لازم وجود ندارد، گفت: به دولت پیشنهاد داده ایم عوارض 5 درصدی شهرداری روی بلیت ها حذف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی امروز در نشست خبری در محل ترمینال یک فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: در حال حاضر 4 نوع عوارض روی بلیت پروازها دریافت می شود که شامل عوارض شهرداری، هلال احمر، ایمنی و فرودگاهی است.

  وی افزود: در قانون بودجه 1400 هم پیشنهاد شده است 2 درصد بابت ارائه به اورژانس به عنوان عوارض روی بلیت پروازهای خارجی درج شود.

  اسعدی سامانی گفت: از سوی دیگر، مشکلی که شرکت های هواپیمایی با شهرداری بابت این عوارض 5 درصدی دارند این است که در قانون مالیات بر ارزش افزوده ماده 46 و 47 شهرداری محل برخاست هواپیما و شهرداری محل فرود به عنوان محل های اخذ عوارض تعیین شده است که این تناقض است و ما پیشنهاد داده ایم که اولاً این عوارض چون محلی از اعراب ندارد برداشته شود یا حداقل فقط شهرداری مبدأ پرواز این 5 درصد را دریافت کند.

  دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی افزود: حتی شهرداری ها از شرکت های هو اپیمایی که سال تأسیس آنها به تازگی است، بابت سالهای قبل، عوارض شهرداری مطالبه می کنند، یا ما در قزوین فرودگاه نداریم، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از دولت بابت حذف عوارض شهرداری روی بلیت هواپیما

درخواست از دولت بابت حذف عوارض شهرداری روی بلیت هواپیما