مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:502021-01-11اقتصادي

آغاز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در تهران


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طبق ابلاغ روز گذشته وزیر جهاد کشاورزی، از امروز توزیع تخم مرغ در سطح شهر تهران با قیمت مصوب توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام می شود.

- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طبق ابلاغ روز گذشته وزیر جهاد کشاورزی، از امروز توزیع تخم مرغ در سطح شهر تهران با قیمت مصوب توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا طلایی در رابطه با وظایف شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام یک شرکت دولتی است که وظیفه خدمات دهی در حوزه تأمین نهاده های دام و طیور را دارد.

وی افزود: بر طبق اساس نامه، این شرکت موظف است نهاده های مورد نیاز کشور را بر اساس تکالیف محول شده تأمین و توزیع کند.

طلایی ادامه داد: شرکت در سال های گذشته، موظف به خرید نهاده از واردکنندگان این کالا بود اما از سه سال گذشته، به عنوان یک شرکت دولتی واردکننده نهاده دامی وارد بازارهای جهانی شد و مستقیماً نهاده را از شرکت های خارجی بزرگ خریداری کرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در رابطه با تأمین ذخایر استراتژیک کشور خاطرنشان کرد: طبق تکالیف محول شده از طرف شورای امنیت ملی به این شرکت، در حوزه نهاده دام و طیور، یک میلیون و 500 هزار تن ذرت، یک میلیون تن کنجاله سویا و 700 هزار تن جو باید وارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در تهران

آغاز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در تهران